Pagina's

Volgers

vrijdag 25 oktober 2013

Opbergmap voor mijn lintjes!

Hoi allemaal, 

zoals ik jullie al eerder had verteld, ben ik bezig om handige opberg mogelijkheden te zoeken voor mijn hobbyspullen... de vorige keer heb ik mijn clear stamps allemaal geordend in een ordner met lamineervellen en vandaag waren mijn lintjes aan de beurt! 

Ik heb lang gezocht voor ik een manier had gevonden die naar mijn zin was... maar toen vond ik deze blog: 
http://mamuskasew.blogspot.nl/2011/12/tutorial-ribbon-storage-lint-labels-en.html...

op deze blog staat uitgelegd hoe je een ordner met insteekhoezen, zo kan maken dat je zo al je lintjes erin kan schuiven.... echt ideaal!! Ik heb het niet helemaal hetzelfde gedaan als op de blog, maar ik ben zeer tevreden over het resultaat! Het is overzichtelijk, ik kan zo door mijn lintjes heen bladeren!

Hieronder een foto! (hoop dat hij een beetje duidelijk is, en anders moet je echt even op de blog gaan kijken waar ik het idee vandaan heb) Misschien inspireer ik nog wel meer mensen die een handige oplossing zoeken om hun lint op te bergen!



Met speciale dank aan mijn moeder... 
want ik kan zelf niet met de naaimachine overweg! :)

Groetjes Marjolein

2 opmerkingen: