Pagina's

Volgers

vrijdag 18 oktober 2013

Mn stempels allemaal netjes bij elkaar!

Hoi allemaal!

Nog even en dan krijg ik mijn eigen hobby/ boeken kamertje op zolder... mijn vriend heeft er al heel veel aan gedaan, en het laatste weekend van oktober gaat het laminaat erin... zal nog wel even duren voor het helemaal af is, maar ik wacht geduldig! 


Ondertussen heb ik het in mijn hoofd natuurlijk al 100x helemaal ingericht en ik ben vooral bezig om te bedenken hoe ik al mijn hobbyspulletjes zo netjes en efficiƫnt mogelijk op kan gaan bergen.... Nou voor mijn stempels heb ik al wat bedacht en uitgevoerd!

Ik heb al mijn clearstamps gesorteerd op thema en deze op lamineervellen geplakt, daarna heb ik ze gestempeld op een wit A4tje, precies zoals ze op het lamineervel zitten...
Alles in insteekhoezen in een grote ordner... en klaar!!
Als ik nu een stempel nodig heb, blader ik mn grote stempelboek door en heb ik zo de juiste te pakken!
Ik ben er erg blij mee!


Hebben jullie nog leuke opruimtips voor hobbyspulletjes?? Ik hoor het graag!!

Groetjes Marjolein

1 opmerking:

  1. Ja je hebt echt wel een aparte ruimte voor je hobby nodig hoor

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen