Pagina's

Volgers

vrijdag 4 oktober 2013

Feest!

Ik las vanmorgen op twee verschillende blogs dat het nieuwe thema voor de challenge 'Feest' is... en dat kwam voor mij goed uit want ik moest nog wat feest kaartjes maken! Zowel mijn eigen ouders als mijn schoonouders zijn deze maand zoveel jaar getrouwd dus daarvoor heb ik twee feestelijke kaarten gemaakt...

Ik heb bij allebei de kaarten gekozen om ze een aparte structuur te geven door bij de ene een soort jute lint te gebruiken en bij de andere een soort textiel papier, de groene rondjes erop zijn heerlijk zacht! De beide plaatjes heb ik met Pan Pastel gemaakt, in combinatie met de super leuke masks van dutchdobadoo en mijn nieuwe stempeltjes! Het lintje met de salamandertjes had ik al heel lang liggen dus toen ik het stempeltje met de salamander zag, kon ik die natuurlijk niet laten liggen!! 

Hieronder de beide kaartjes:
Hiermee wil ik graag meedoen aan de Challenge van hobbyhomehobbyartikelen
en ook aan de Challenge van ge-we-hobbychallenge.

Groetjes Marjolein






































1 opmerking:

  1. Hoi Marjolein,
    Ik zie net je berichtje over demonstratrice worden op mijn blog.
    Ik kan helaas nergens jouw email adres vinden.
    Wil je me even mailen op stampinutopia@ziggo.nl
    Dan geef ik je graag antwoord!
    Groetjes
    Miranda Mols

    BeantwoordenVerwijderen