Pagina's

Volgers

woensdag 2 oktober 2013

KIC Challenge 17 'Alles Mag'

Ook voor deze Challenge van de Kaartjes Inspiratie Challenge Blog heb ik nog een leuk kaartje gemaakt.... de naam van de Challenge zegt het al: Alles mag, ik mocht zelf weten wat ik voor kaartje ging maken... 'Vandaag is mijn dag!' dus dat thema heb ik doorgetrokken op mijn kaartje, 
met dit als resultaat:


Ik heb lekker veel verschillend motiefjes papier gebruikt zodat het een vrolijk geheel is geworden, ook heb ik hoogteverschil aangebracht door met 3d tape te werken. Het katje is een knoopje dat al jaren in m'n moeder haar knopendoosje zat en nu op deze kaart eindelijk een bestemming heeft gevonden! 

'Vandaag is het jouw dag!'

Groetjes Marjolein

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart. Ik zie ook allemaal papiertjes die ik ook ergens heb liggen.....
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van KIC.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk fleurige kaart. Supervrolijk! Bedankt voor je deelname aan KIC. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat jullie persoonlijk reageren op mn kaartje! Dankje voor t compliment. Groetjes

      Verwijderen
  3. Ik vind dit soort kaartjes altijd super!! Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
    groetjes ine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marjolein!!

    Hartstikke leuk kaartje!!
    Het heeft iets aparts met die blokjes, maar het is heel fleurig en maakt het heel apart zoals je het verder hebt aangekleed.
    Leuke inspiratie!

    Dank je wel voor je bijdrage bij KIC!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen